Τμήμα
& καθηγητές
Το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας είναι από τα δυναμικότερα τμήματα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ιδρύθηκε το 1992 και αποτελεί σήμερα το πρώτο και μόνο πανεπιστημιακό τμήμα στην Ελλάδα που εξειδικεύεται στην επιστήμη του μάρκετινγκ, προσφέροντας σπουδές μάρκετινγκ και επικοινωνίας σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Το μάρκετινγκ είναι ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον πεδίο της διοίκησης επιχειρήσεων που ασχολείται με τη διοίκηση των αγορών στις οποίες απευθύνεται μία επιχείρηση ή ένας οργανισμός.
Επιδίωξη του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας είναι να λειτουργεί ως κέντρο ακαδημαϊκής αριστείας. Προσπαθεί να ανταποκρίνεται συνεχώς στις σύγχρονες επιστημονικές εξελίξεις και στις απαιτήσεις της οικονομίας για εξειδικευμένα στελέχη με υψηλού επιπέδου επιστημονική κατάρτιση. Το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας μέσω της έρευνας και της εκπαίδευσης υποστηρίζει τις επιχειρήσεις της χώρας και την προσπάθεια ανάπτυξης της εθνικής οικονομίας.
4 Κατευθύνσεις Εξειδίκευσης
Στο 4ο έτος σπουδών οι φοιτητές επιλέγουν μία από τις παρακάτω κατευθύνσεις εξειδίκευσης: Διεθνής Επιχειρηματικότητα & Καινοτομία, Διοίκηση Επιχειρήσεων & Ανθρώπινου Δυναμικού, Επιχειρησιακή Αναλυτική, Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Πρακτική Άσκηση
Μέσω του τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, οι φοιτητές έχουν την δυνατότητα πρακτικής άσκησης σε μεγάλες εταιρίες τόσο στην Ελλάδα όσο και στο Εξωτερικό για την απόκτηση εργασιακής εμπειρίας!
Σπουδές στο Εξωτερικό
Μέσω του προγράμματος Erasmus+, περισσότεροι από το 20% των αποφοίτων του τμήματος είχαν την ευκαιρία να σπουδάσουν σε πανεπιστήμια εκτός Ελλάδας με θετικές εντυπώσεις.
4 Κατευθύνσεις Εξειδίκευσης
Ενδεικτικά μαθήματα
Συμπεριφορά Καταναλωτή
Η Συμπεριφορά Καταναλωτή ασχολείται με τη μελέτη των διαδικασιών μέσω των οποίων άτομα ή ομάδες ατόμων αναζητούν, επιλέγουν και αγοράζουν, χρησιμοποιούν και αξιολογούν προϊόντα και υπηρεσίες ώστε να ικανοποιήσουν τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους
Έρευνα Μάρκετινγκ
Το μάθημα αυτό αποσκοπεί στο να δώσει στους φοιτητές τα απαραίτητα εργαλεία που απαιτούνται ώστε να γίνουν ευφυείς χρήστες της έρευνας αγοράς.
Λήψη Επιχειρηματικών Αποφάσεων
Το μάθημα αυτό εισάγει τους φοιτητές στην επιχειρησιακή έρευνα, και αποσκοπεί στο να παρουσιάσει τη διαδικασία λήψης αποφάσεων και την εφαρμογή της σε περίπλοκα επιχειρηματικά προβλήματα.
Ηλεκτρονική Επικοινωνία
Σκοπός του μαθήματος είναι να παρουσιάσει και να συζητήσει τις αρχές, τα μοντέλα, τους τρόπους και τις ιδιαιτερότητες της επικοινωνίας με ηλεκτρονικά μέσα.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού
Το μάθημα αυτό στόχο έχει να εισάγει τους φοιτητές στις σύγχρονες προσεγγίσεις της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού. Πιο συγκεκριμένα, τα επιτυχημένα στελέχη όλων των ειδικοτήτων θα πρέπει να γνωρίζουν πως να διοικήσουν αποτελεσματικά τους ανθρώπους.
Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Σκοπός του μαθήματος είναι η παρουσίαση των νέων αυτών δυνατοτήτων που παρέχουν οι ψηφιακές τεχνολογίες, τόσο σε στρατηγικό όσο και σε τακτικό επίπεδο, και η σύνδεσή στους με τη συνολική στρατηγική μάρκετινγκ ενός οργανισμού ή εταιρίας.
Διαφήμιση
Το μάθημα επικεντρώνεται στις σύγχρονες ερευνητικές προσεγγίσεις στη μελέτη της διαφήμισης και εξετάζει σε βάθος τόσο τη στρατηγική όσο και τη δημιουργική πλευρά της διαφήμισης.
Οικονομική των Επιχειρήσεων
Η Οικονομική των επιχειρήσεων εφαρμόζει τα εργαλεία και τις μεθόδους της μικροοικονομικής θεωρίας στο χώρο των επιχειρηματικών αποφάσεων. Σκοπός της είναι η ανάλυση και βελτιστοποίηση των επιχειρηματικών αποφάσεων με στόχο την αύξηση της αποδοτικότητας των επιχειρήσεων.
Ψυχολογία
Στόχος του μαθήματος είναι να εισάγει τους φοιτητές στον ευρύ και ενδιαφέροντα κλάδο της Ψυχολογίας και να παρουσιάσει τις βασικές μεθόδους, έννοιες, θεωρίες και ευρήματα.
Οι Καθηγητές
Παρασκευάς Αργουσλίδης
Καθηγητής
Πολιτική Προϊόντος
Μαρία Βακόλα
Καθηγήτρια
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού
Σέργιος Δημητριάδης
Καθηγητής
Μάρκετινγκ
Κωνσταντίνος Ήντουνας
Καθηγητής
Μάρκετινγκ Τιμολόγησης
Φλώρα Κοκκινάκη
Καθηγήτρια
Ψυχολογία του Καταναλωτή
Γεώργιος Μπάλτας
Καθηγητής
Συμπεριφορά Καταναλωτή
Διονύσης Σκαρμέας
Καθηγητής
Μάρκετινγκ
Βλάσης Σταθακόπουλος
Καθηγητής
Μάρκετινγκ
Άννα Ελένη Γαλανάκη
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Συμπεριφορά Οργανώσεων
Καλυψώ Καραντινού
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
Ειρήνη Νικάνδρου
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Διοίκηση Εταιρικής Επικοινωνίας
Παναγιώτης Ρεπούσης
Αναπληρωτής Καθηγητής
Επιχειρησιακή Ερευνα
Χαράλαμπος Σαριδάκης
Αναπληρωτής Καθηγητής
Μάρκετινγκ
Κωνσταντίνα Γεωργίου
Επίκουρη Καθηγήτρια
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού
Αρετή Γκυπάλη
Επίκουρη Καθηγήτρια
Δημήτρης Δρόσος
Επίκουρος Καθηγητής
Ψηφιακό Επιχειρείν
Κωνσταντίνος Καμινάκης
Επίκουρος Καθηγητής
Ποσοτικό Μάρκετινγκ
Θεόδωρος Λάππας
Επίκουρος Καθηγητής
Επιχειρησιακή Αναλυτική
Λήδα Παναγιωτοπούλου
Επίκουρη Καθηγήτρια
Ενδοεπιχειρησιακή Επικοινωνία