τμήμα μάρκετινγκ & επικοινωνίας ΟΠΑ

Σπουδάζω

Μάρκετινγκ & Επικοινωνία

Philip Kotler

Το μάρκετινγκ είναι η επιστήμη που έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια της διοίκησης των επιχειρήσεων και βοηθά μια επιχείρηση ή έναν οργανισμό να προσαρμόσει την όλη δραστηριότητά του στο περιβάλλον μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται και ειδικότερα στις ανάγκες του κοινού στο οποίο απευθύνεται.

H επικοινωνία είναι ένας ευρύτατος και δυναμικά εξελισσόμενος επιστημονικός χώρος. Σε αυτόν περιλαμβάνεται η επικοινωνία μιας επιχείρησης με τους πελάτες της, τους προμηθευτές της, τους εργαζόμενους, τους επενδυτές, τις οικονομικές και κοινωνικές ομάδες, τα θεσμικά όργανα, τα μέσα μαζικής επικοινωνίας και άλλους φορείς που είναι στρατηγικής σημασίας.

Γιατί να σπουδάσω Μάρκετινγκ & Επικοινωνία

Γιατί είναι ο τομέας που σου προσφέρει τη δυνατότητα να αναπτύξεις τη δημιουργικότητά σου,
να εφαρμόσεις αναλυτικές δεξιότητες και να δημιουργήσεις αντίκτυπο.

Γνώσεις

Σπουδάζοντας μάρκετινγκ, θα γνωρίσεις την τέχνη της επικοινωνίας, τη διαχείριση δεδομένων και τη δημιουργία στρατηγικών που αλλάζουν τον κόσμο μας.

Σταδιοδρομία

Η εκπαίδευση σου στο μάρκετινγκ δημιουργεί ευκαιρίες καριέρας σε όποιο τομέα επιλέξεις από τις μικρότερες έως τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις.

Επιτυχία

Ανέπτυξε τις γνώσεις και την δημιουργικότητα σου, και διαμόρφωσε το αύριο με τις καινοτόμες ιδέες και τις στρατηγικές σου αποφάσεις.

Το Μάρκετινγκ και η Επιχειρησιακή Επικοινωνία είναι εξαιρετικά σύγχρονα και ευρεία πεδία της διοίκησης επιχειρήσεων.

Το νέο, πλήρως αναβαθμισμένο,
Πρόγραμμα σπουδών του τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ανταποκρίνεται στις ανάγκες και απαιτήσεις της ραγδαία εξελισσόμενης ψηφιακής οικονομίας και προσφέρει πολλαπλές επαγγελματικές προοπτικές με υψηλή ζήτηση στην αγορά εργασίας.

Επιστημονική κατάρτιση:

Το Μάρκετινγκ και η Επιχειρησιακή Επικοινωνία αποτελούν εξαιρετικά ενδιαφέροντα πεδία της διοίκησης επιχειρήσεων που ασχολούνται με τις αγορές στις οποίες απευθύνεται μία επιχείρηση ή ένας οργανισμός, αξιοποιώντας τα πιο σύγχρονα εργαλεία.

Soft Skills

Κατά την διάρκεια των σπουδών τους, οι φοιτητές αναπτύσσουν διαπροσωπικές δεξιότητες, απαραίτητες για την αγορά εργασίας, όπως επίλυση προβλημάτων, κριτική σκέψη, αποτελεσματική συνεργασία, λήψη αποφάσεων, ανάπτυξη ηγετικών δεξιοτήτων, δημιουργικότητα και ομαδικότητα

Επαγγελματικές προοπτικές

Η έρευνα τάσεων εργασίας και μισθών Randstad 2019 κατάγραψε το μάρκετινγκ, την επικοινωνία και τις πωλήσεις μέσα στα τρία πρώτα σε πρόθεση προσλήψεων τμήματα της επιχείρησης!

Η Επιτυχία σε Αριθμούς

Οι σπουδές σε Μάρκετινγκ & επικοινωνία σε απλά νούμερα

waist-up-shot-of-fashionable-girl-with-pleased-SBZ4PJE.png
0 +

Χρόνια Λειτουργίας

0

Απόφοιτοι Προπτυχιακού

0

Απόφοιτοι Μεταπτυχιακού

0

Διδάκτορες

0 μήνες

Επαγγελματική Αποκατάσταση

Scroll to Top