τμήμα μάρκετινγκ & επικοινωνίας ΟΠΑ

Μάρκετινγκ &

Επικοινωνία

Steve Jobs

Το μάρκετινγκ δεν είναι απλά ένα μάθημα, είναι ένα ταξίδι εξερεύνησης του τρόπου που επικοινωνούμε, που δημιουργούμε συναισθήματα και που επηρεάζουμε αποφάσεις.

Στον κόσμο του σήμερα, το μάρκετινγκ είναι η γέφυρα που συνδέει τις ιδέες μας με τον παγκόσμιο κοινό. Σπουδάζοντας μάρκετινγκ, κατανοείς πώς λειτουργούν οι αγορές, πώς δημιουργούνται οι επιτυχημένες καμπάνιες και πώς η τεχνολογία αλλάζει τον τρόπο που επικοινωνούμε.

Οραματιστές όπως ο Steve Jobs (φωτογραφία) άλλαξαν τον κόσμο με τον καινοτόμο τρόπο σκέψης τους, ίσως εσύ είσαι ο επόμενος που θα τα καταφέρει!

Η επιστήμη της επικοινωνίας εξετάζει πώς οι άνθρωποι ανταλλάσσουν πληροφορίες, ιδέες και συναισθήματα μέσω διαφόρων μέσων. Σπουδάζοντας επικοινωνία, αποκτάς δεξιότητες στη δημόσια ομιλία, την γραφή και τα ψηφιακά μέσα, ενώ αναπτύσσεις κριτική σκέψη και κατανόηση της κοινωνίας. 

Οι απόφοιτοι μπορούν να εργαστούν σε διάφορους τομείς όπως τα μέσα ενημέρωσης, τις δημόσιες σχέσεις, το μάρκετινγκ και την εταιρική επικοινωνία. Επιλέγοντας αυτή την κατεύθυνση, ανοίγονται πολλές επαγγελματικές προοπτικές και ενισχύεται η ικανότητά σου να επηρεάζεις και να ενημερώνεις τον κόσμο γύρω σου.

Team spirit

Mάρκετινγκ & Επικοινωνία

Τομείς Εκπαίδευσης

Strategic marketing

Στρατηγικό Marketing

Το στρατηγικό μάρκετινγκ αφορά τη μακροπρόθεσμη προγραμματισμένη ανάπτυξη μιας επιχείρησης μέσω της ανάλυσης της αγοράς και του ανταγωνισμού, της δημιουργίας και της διατήρησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και της αποτελεσματικής τοποθέτησης προϊόντων και υπηρεσιών στην αγορά. Περιλαμβάνει τη διαμόρφωση και την εφαρμογή στρατηγικών που ευθυγραμμίζονται με τους επιχειρηματικούς στόχους και αξιοποιούν τις ευκαιρίες της αγοράς.
Digital & Social Media

Digital & Social Media

Το ψηφιακό μάρκετινγκ περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών που χρησιμοποιούν ψηφιακά κανάλια και τεχνολογίες. Από τη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το email marketing, μέχρι τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) και την ανάλυση δεδομένων, το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτελεί ένα απαραίτητο εργαλείο για κάθε σύγχρονη επιχείρηση.
Human Resources

ανθρώπινο δυναμικό

Το τμήμα Ανθρώπινων Πόρων (HR) είναι υπεύθυνο για τη διαχείριση και την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού μιας επιχείρησης. Οι βασικές λειτουργίες του HR περιλαμβάνουν την πρόσληψη και την επιλογή προσωπικού, την εκπαίδευση και την ανάπτυξη, την αξιολόγηση της απόδοσης, τη διαχείριση αμοιβών και παροχών, καθώς και τη διατήρηση της ευημερίας και της ικανοποίησης των εργαζομένων.
AI Marketing

AI Marketing

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει τον χώρο του μάρκετινγκ και πώς μπορεί να αξιοποιηθεί για τη βελτίωση της απόδοσης και της επιτυχίας των καμπανιών προώθησης; Εδώ θα μάθετε τι είναι η τεχνητή νοημοσύνη στο μάρκετινγκ, πώς λειτουργεί και ποιοι είναι οι τομείς εφαρμογής της σε ένα ευρύ φάσμα στρατηγικών μάρκετινγκ.
Entrepreneurship

Επιχειρηματικότητα

Σπουδάζοντας μάρκετινγκ μαθαίνετε τις βασικές έννοιες της επιχειρηματικότητας, πρακτικές συμβουλές για την ανάπτυξη επιχειρηματικών ιδεών και τη δημιουργία καινοτόμων επιχειρήσεων, καθώς και πληροφορίες για προγράμματα επιχειρηματικής εκπαίδευσης και υποστήριξης.
PR & Communication

Εταιρική Επικοινωνία

Η εταιρική επικοινωνία αποτελεί τον πυλώνα για την ομαλή λειτουργία μιας επιχείρησης και την αποτελεσματική αλληλεπίδρασή της με το εξωτερικό περιβάλλον. Επιτρέπει στην εταιρεία να επικοινωνεί τις αξίες της, τις προσφορές της και τα μηνύματά της με τους εσωτερικούς και εξωτερικούς φορείς, συμβάλλοντας έτσι στην ενίσχυση του brand και την ανάπτυξή της.

Η Επιτυχία σε Αριθμούς

Οι σπουδές σε Μάρκετινγκ & επικοινωνία σε απλά νούμερα

waist-up-shot-of-fashionable-girl-with-pleased-SBZ4PJE.png
0 +

Χρόνια Λειτουργίας

0

Απόφοιτοι Προπτυχιακού

0

Απόφοιτοι Μεταπτυχιακού

0

Διδάκτορες

0 μήνες

Επαγγελματική Αποκατάσταση

Scroll to Top